Voor elk bedrijf is er een sterke basis en duidelijke marketingstrategie nodig. Het gaat niet alleen om het verkopen van een product of dienst, maar om het creëren van geloofwaardigheid en verbinding met jouw klanten.
Na een strategische sessie heb je een duidelijke focus, marketing kapstok én een handboek met alle informatie en focus voor het bedrijf. Om te werken aan de juiste richting met een doel en visie.
In een sessie blijft het niet alleen bij strategie, ik zet de strategie om naar praktische actiepunten. Mijn kracht is om goede vragen te stellen, het geheel van het bedrijf te zien en advies te geven over de marketing wat aansluit bij het bedrijf.
''Miriam ziet echt wie je bent en wat je kan. Het voelde voor mij ook heel vertrouwd en veilig om mijn missie en persoonlijke verhaal te delen. Ze weet de juiste vragen te stellen waardoor het gesprek heel fijn verliep. Ook maakt ze heel gemakkelijk verbanden, waardoor zaken duidelijker worden, vertelt Maartje Weideman.''
En dit zijn de resultaten:
Het voelen dat je zwemt in een grote oceaan en geen idee welke richting je op wilt naar drie focuspunten voor dit jaar met concrete actiepunten.
Van doelgroep willen switchen maar niet weten hoe naar een heldere positionering en concrete actiepunten om dit te realiseren.
Zonder boodschap en doel online zichtbaar zijn naar een sterke basis en het delen van je eigen verhaal voor herkenbaarheid en verbinding.
Alle strategische en praktische punten staan in het handboek, zodat er echt stappen gezet kunnen worden en dit de wegwijzer is. Meteen een mooie reminder als het op je bureau ligt, om actie te blijven ondernemen.
Dit wil ik ook!Bedrijfsdoelen niet worden behaald door geen juiste focus en strategie;
Service of aanbod is veranderd maar niet de strategie;
Je bent een nieuw bedrijf gestart, maar het is niet duidelijk welke marketing het beste aansluit;
Er zijn toffe ideeën en deze zijn nog niet omgezet naar een duidelijke en gerichte marketing strategie.
Jij hebt geen richting en focus meer en weet niet goed hoe je jouw visie en missie kunt omzetten naar het aanspreken van jouw doelgroep, duidelijke doelen, richting en acties.
Een marketing kapstok die je gebruikt om keuzes te maken. Deze kapstok geeft richting voor het behalen van doelen en om focus te houden;
De doelstellingen kritisch te evalueren, zodat we de juiste richting kunnen bepalen en aansluit bij de missie en visie;
Doelstellingen met gerichte actiepunten;
Een duidelijke en heldere positionering met online zichtbaarheid;
Ambities vertaald zijn in praktische actiepunten, zodat je gericht kunt werken.
Na een strategische sessie ontvang je jouw handboek, zodat je gericht aan de slag kunt om de resultaten te behalen.
Praktische handvatten voor de implementatie
Output vanuit de sessie
Mijn kennis op het gebied van marketing
Drie focuspunten met concrete actiepunten
Tips om efficiënter te werken
Een kennismaking om kaders voor de sessie te bepalen;
In 2 of 4 uur faciliteer ik de sessie om een strategie kapstok neer te zetten;
Sessie met maximaal 5 personen;
Je ontvangt een handboek met alle informatie vanuit de sessie met doelstellingen en concrete acties;
Advies hoe je dit kunt gaan implementeren.
Baron Brouwerij, Biggelaar Parket, C&S Interieurs, Festival hotspot, House of Beauty Eindhoven, Lichtwerkers, Money Flows, Praktijk MOON-STONE, Redbird Studios, Theiner ICT, Upgraders, Van Zutphen Bedtijd, Van Zutphen Service en WDT | Widontec.
Marcel van der Steen, eigenaar van Baron Brouwerij vertelt wat een strategische sessie voor hun heeft opgeleverd:
''Miriam heeft een scherp inzicht en het vermogen om complexe vraagstukken te vereenvoudigen tijdens een strategische sessie. Onze sessies waren vol energie en creativiteit, wat resulteerde in diepgaande discussies, mooie inzichten en creatieve oplossingen. Wat deze sessies echt onderscheidden, was de balans tussen structuur en flexibiliteit.
Onze strategische doelstellingen werden helder geformuleerd en kregen een nieuwe diepte dankzij de doordachte begeleiding. Er is nu een heldere koers voor de toekomst en concrete stappen om dit te bereiken''.
Dat is ook handig om te weten! Je hebt twee opties in de duur van de sessie: 2 of 4 uur. In de sessie van twee uur kunnen we minder vraagstukken bespreken, maar dat maakt de sessie niet minder waardevol. Een sessie van 2 uur is fijn voor zzp'ers of bedrijven met een aantal mensen in dienst. Heb je een groter vraagstuk of bedrijf, dan adviseer ik de sessie van 4 uur.
Afstemming, voorbereiding, 2 uur (online) sessie en handboek is 599 ex btw (en reiskosten).
Afstemming, voorbereiding, 4 uur (online) sessie en handboek is 1149 ex btw (en reiskosten).
Per maand zijn er drie plekken beschikbaar voor een sessie.
Ja, ik wil een kennismaking!Je kunt zelf aan de slag met het handboek. Loop je daarna nog tegen bepaalde vraagstukken aan of vind je het juist fijn dat je met mij kunt sparren? Er is een optie om 3 x 1 uur coaching af te nemen na de sessie met een meerprijs van 299 ex btw.
In deze coaching uren kun je mij alles vragen rondom business en marketing. Ik ben er om jou duidelijkheid en begeleiding te geven, jou te versterken en een stap verder te brengen.
Ik maak complexe vraagstukken simpeler en geef je concrete acties, zodat jij weer verder kunt. En ik zet je aan om stappen te blijven zetten, afgestemd op jou.
Baron Brouwerij, Biggelaar Parket, C&S Interieurs, Festival hotspot, House of Beauty Eindhoven, Lichtwerkers, Money Flows, Praktijk MOON-STONE, Redbird Studios, Theiner ICT, Upgraders, Van Zutphen Bedtijd, Van Zutphen Service en WDT | Widontec.
Neem contact op en we plannen een kennismaking in!
Ik wil een afspraak maken!